RIMVYDAS JURKUVĖNAS Būk kasdien bent šiek tiek geresnis nei vakar!
MOKYMAI (1/5)

SĄMONINGAS IR SĄŽININGAS PARDAVIMAS


Kylantys sunkumai pardavimuose (dalyvių įvardijami):

  • Kiekvienas darbuotojas pardavinėja jam įprastu būdu, chaotiškai;
  • Vyrauja neigiamos nuostatos į klientus, parduodamus produktus;
  • Nėra sąmoningos sekos, kuri leistų visiems pardavėjams suprasti aiškią mūsų įmonės pardavimo poziciją;
  • Darbuotojai atlieka daug nesąmoningų/ bereikalingų veiksmų, kurie gali pakenkti dialogui su klientu;
  • Stresas skambinti/ bendrauti, nes nėra įpročio, aiškaus proceso, kuris apibrėžtų, kaip teisingai tai atlikti;
  • Įtampa važiuoti pas klientus, nes didžiulė nežinia, kaip bus įgyvendintas susitikimas, kaip elgtis konfliktinėse situacijose ar reaguoti į skirtingus klientų asmenybinius tipus;
  • Klientų vengimas parduotuvėje (darbo vietoje)/ akių kontakto nepalaikymas, nes įsitvirtinę neigiami įsitikinimai bei baimės.;
  • Nežinia ar taikomos technikos tinka šiandieniniam klientui.

Ugdymo tikslas:

  • Labai aiškiai perteikti pardavimo praktikas, metodikas, dažniausiai daromas klaidas, sąmoningai atliekamus proaktyvius veiksmus, kurie leis sustiprinti pasitikėjimą savimi, valdyti norimą dialogą su potencialiu/ nauju/ esamu klientu, saugiai bei užtikrintai jaustis derybų metu ar konfliktinėse situacijose ir padidinti tikimybę pasiekti užsibrėžtus pardavimo tikslus.

Mokymai skirti:

  • Naujiems, esamiems, būsimiems pardavimų vadybininkams bei vadovams tiek dirbantiems kontaktiniu/ nuotoliniu būdu su klientais, tiek telefonu, tiek B2B/ B2C kanalais;
  • Mokymai absoliučiai adaptuojami konkrečiai įmonei, jos veiklos sričiai, atsižvelgiant į darbuotojų kompetenciją bei parduodamus produktus.

Ugdyti darbuotojai šiose srityse:

  • Telekomunikacijos, logistika, draudimas, IT, reklama, sportas, gamyba, mažmena, didmena, finansai, lėtas turizmas.

MOKYMAI (2/5)

SĄMONINGAS IR EFEKTYVUS TARPUSAVIO KOMUNIKAVIMAS


Kylantys sunkumai tarpusavio komunikacijoje (dalyvių įvardijami):

  • Sunku suprasti vienas kitą;

  • Daugelis vadovaujasi prielaidomis;
  • Nenoriai priimamas naujas komandos narys;
  • Vyksta nesusikalbėjimas ir pykčiai;
  • Sudėtingas santykis su vadovais;
  • Nedrąsu kalbėti su vadovu;
  • Nežinau, kaip pradėti pokalbį su vadovu;
  • Dirbdamas (-a) jaučiu įtampą;
  • Stresuoju darbo aplinkoje;
  • Vyrauja žema savigarba, nėra pagarbos vienas kitam;
  • Sunku suprasti savas emocijas, jas suvaldyti.

Ugdymo tikslas:

  • Padėti žmonėms sklandžiau komunikuoti atsižvelgiant į emocinio intelekto asmenybinius bruožus: savigarbą, savimonę, pagarbą kitam, kitų supratimą;
  • Sukurti dalyviams terpę atvirai išsakyti savuosius sunkumus, bendrai rasti sprendimus bei apsibrėžti veiksmus tęstiniam komunikavimui.

Mokymai skirti:

  • Įvairių sričių darbuotojams, kurie susiduria su įvardintais sunkumais;
  • Mokymai absoliučiai adaptuojami konkrečiai įmonei, jos veiklos sričiai, atsižvelgiant į išsakytus lūkesčius.

Ugdyti darbuotojai šiose srityse:

  • Telekomunikacijos, logistika, draudimas, IT, reklama, sportas, gamyba, mažmena, didmena, finansai, lėtas turizmas.


MOKYMAI (3/5)

SĄMONINGAS IR ATSAKINGAS LAIKO PLANAVIMAS


Kylantys sunkumai neplanuojant laiko (dalyvių įvardijami):

  • Nuolatinės klaidos, darbų dubliavimasis;
  • Sumažėjęs darbo efektyvumas;
  • Koncentracijos stoka;
  • Konfliktai su kolegomis, klientais, vadovais;
  • Nusivylimas kasdieniu darbu/ asmeninio pasitenkinimo mažėjimas;
  • Įtampa darbo vietoje/ stresas, nemiga;
  • Darbo ir asmeninio gyvenimo disbalansas;
  • Sąmyšis prioritetuose/ chaotiškas darbas;
  • Gėda prieš vadovus/ klientus;
  • Įmonės/ komandos rezultatų mažėjimas;
  • Pamiršti darbai, susitikimai, pažadai;
  • Sumaištis galvoje dėl didelio informacijos srauto.

Ugdymo tikslas:

  • Išaiškinti laiko planavimosi naudą kiekvienam asmeniškai;
  • Išmokyti susiplanuoti visus savo veiksmus: skambučius, el. laiškus, susitikimus, darbą biure bei aiškiai apsibrėžti prioritetus;
  • Išmokyti įsivertinti realų savąjį užimtumą, prisiimti darbų tiek, kiek leidžia laiko resursas ir argumentuotai tai pagrįsti esant papildomam darbų poreikiui.

Mokymų turinys:

  • 40% - teorija - "kodėl to reikia?" prasmei suvokti, prioritetams apsibrėžti, 60% - praktika - įpročio formavimui.

Mokymai skirti:

  • Valdantiems didelius/ ilgalaikius informacijos srautus ir norintiems atsakingai valdyti savo laiką bei siekiantiems darbo ir laisvalaikio/ asmeninio gyvenimo balanso.

Ugdyti darbuotojai šiose srityse:

  • Telekomunikacijos, logistika, draudimas, IT, reklama, sportas, gamyba, mažmena, didmena, finansai.

MOKYMAI (4/5)

SĄMONINGAS STRESO VALDYMAS
SAVĘS PAŽINIMAS, PAJAUTIMAS, ATRADIMAS


Kylantys sunkumai (dalyvių įvardijami):

  • Neigiamų įsitikinimų, baimių perteklius;
  • Nuolatinis nevaldomas stresas;
  • Bemiegės nerimo naktys;
  • Savęs nevaldymas;
  • Chaotiškos mintys, išsiblaškymas;
  • Pastovus bėgimas, skubėjimas;
  • Nėra laiko pabūti su savimi.

Ugdymo tikslas:

  • Identifikuoti ir suprasti turimų neigiamų įsitikinimų, baimių prasmę, žalą kiekvienam asmeniškai. Stoti su jomis akistaton;
  • Pajausti dabarties akimirką įtraukiant turimus pojūčius;
  • Pažinti geriau save ir gebėti susivaldyti stresinėse situacijose;
  • Atrasti savo stipriąsias puses, metodikas, kurios padėtų sustiprinti savivertę.

Mokymų turinys:

  • Baimių, įsitikinimų analizė, prasmė, sprendimo būdai;
  • Savęs pažinimo, pajautimo, atradimo technika;
  • Šokio terapija.

Mokymai skirti:

  • Įvairių sričių darbuotojams, kurie susiduria su kasdieniu stresu ir nori geriau save pažinti, pajausti ir atrasti.

Ugdyti darbuotojai šiose srityse:

  • Telekomunikacijos, logistika, draudimas, IT, reklama, sportas, gamyba, mažmena, didmena, finansai.

VERTINIMAS (5/5)

"GENOS" EMOCINIS INTELEKTAS
KOMPETENCIJŲ VERTINIMAS IR ANALIZĖ


Vertinimo tikslas:

  • Išaiškinti ugdytinas emocinio intelekto (EI) kompetencijas ir su jomis susijusias elgsenas;
  • Pasilyginti su pasauline vadovų bei darbuotojų lyginamąja grupe;
  • Aptarti su GENOS sertifikuotu praktiku gautus rezultatus ir nusimatyti tęstinius veiksmus EI kompetencijoms stiprinti.

Vertinimai skirti:

  • Įvairių sričių darbuotojams tiek vadovams, tiek bet kurias kitas pareigas užimantiems darbuotojams.

Ataskaitų tipai:

  • Savęs vertinimo (savęs įsivertinimas)
  • 180 (savęs įsivertinimas ir kolegų įvertinimas)
  • 360 (savęs įsivertinimas, kolegų, vadovų ar/ ir klientų įvertinimas)

Vertinti darbuotojai šiose srityse:

  • Telekomunikacijos, logistika, IT, mažmena, didmena.

MB  "Būk kitoks"  
Įmonės kodas: 304892560
rimvydas@bukkitoks.lt ,  8 620 10620
Linkedin